کندالینی Kundalini
( اطلاعات جادویی ) information magick
The web for information این وب برای آشنایی دوستان در جهت کسب اطلاعات متافیزیکی و جادویی می باشد. metaphysical and magical is familiar friends.

نیروی نهفته ایست که در چاکرای اول جای گرفته است. کندالینی به صورت مار چنبره زده ای که سه دور و نیم است و سر خود را پایین انداخته است در پایین ستون فقرات خوابیده است . عده ای از اساتید می گویند که این مار دم خود را به دهان گرفته است . طبق سنت تانترا این افعی در حباب یا غار  ( کاندامولا ) نشان داده شده است . کندالینی یعنی انرژی کیهانی خدایی .  واژه کندالینی از کندالا به معنی حلقه یا چنبره و در هم پیچیده شده گرفته شده است . غار کاندامولا به شکل تخم مرغ می باشد . هنگامی که این افعی بیدار می شود حرکت خود را به صورت مارپیچ در داخل سوشومنا به طرف بالا ادامه  می دهد به همین علت به آن نیروی ماری نیز می گویند.عده ای معتقدند این نیرو باعث وحدت       می شود که این وحدت باعث روشن بینی روحانی می شود و عده ای دیگر اعتقاد دارند که این نیرو از همه نیروها بالاتر است و کسی که این نیرو را در بدن خود زنده می کند همه کار می تواند انجام دهد ولی کسی که میخواهد این نیرو را بیدار کند باید حتما زیر نظر یک متخصصی باشد که خود کندالینی بازی دارد زیرا کار با این نیرو بسیار خطرناک است و زمان خیلی زیادی       می طلبد. در داخل سوشومنا که به رنگ قرمز آتشین است کانال دیگری قرار دارد که واجرا خوانده می شود و مانند خورشید درخشان است . در داخل واجرا کانال چیترا قرار دارد که رنگ آن پریده است . در داخل چیترا کانال نازکی وجود دارد که آن را برهما نِیدی می خوانند . به چیترا نِیدی جاده بهشتی هم می گویند زیرا حیاتی ترین قسمت بدن است .                                   

There is power in the first chakra is located. If the kundalini serpent coiled three and a half and lay your head down on the bottom of the spine. Some scholars say that the snake's tail to its mouth. Tantra tradition bubble or the Pit Cave (Kandamvla) is shown. Kundalini, the Divine Cosmic Energy. Terms of Kndala Kundalini means coiled and twisted ring or taken. Kandamvla cave is shaped like an egg.Kundalini game because its work force is very dangerous and requires a lot of time. Svshvmna is fiery red in the other channel, which is called Vajra, and the sun is shining. Chytra carry the channel, which is pale in color. There are tiny canals within Chytra Brahma Nydy read it. The road to heaven is also called Chytra Nydy the most vital parts of the body.

 

 

 

 

 

این شماره واتس اپ و تلگرام هست :. 09389958943

و اینم وب سایت :

http://meditation-abarnoor-style.ir

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت9:54---11 مهر 1393
سلام این همون عرفان الهی نیست؟

پاسخ:سلام عزیزم عرفان های الهی سبک های زیادی دارند ولی اسلام بهترین هست البته همه اون ها روی چاکرا کار میشه و اسم های متفاوتی داره . شاید بشه گفت هست ولی تفاوت سبک ها باعث میشه بگی نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 4 شهريور 1395برچسب:, :: 11:4 :: نويسنده : آتش

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان magick و آدرس alirezam921.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 94
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 81063
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1

1